QVance

Grafisk identitet
/

QVance, ett specialistföretag inom cell- och genterapier, kontaktade oss för att utveckla en grafisk identitet som återspeglar deras värdeord: trovärdighet, innovation, kreativitet och personlighet. Vi skapade en färgpalett med kalla och kontrasterande nyanser, som kombinerades med ett enkelt, geometriskt typsnitt. Resultatet blev en modern och djärv visuell identitet för QVance.

No items found.

Fler case

NextCell Pharma
NextCell Pharma
/
Webdesign-UX
/
Grafisk identitet
/
Finansiella rapporter
Targinta
Targinta
/
Webdesign-UX
Elicera
Elicera
/
Grafisk identitet
/
Webdesign-UX
/
Investeringsprospekt

mono [må´no]: Av grekiskans moʹnos med betydelsen ’enda’ eller ’enkel’.
Framgångsrik och tydlig grafisk kommunikation talar med en och samma röst i alla kanaler och kontaktpunkter. Detta är avgörande för att ett varumärke och budskap ska uppfattas som enhetligt, tydligt och genomtänkt.
Kontakta oss så berättar vi mer!