Catino

Grafisk identitet
/
Webdesign-UX
/

Catino är en designingenjörsbyrå som hjälper företag, startups och entreprenörer att förverkliga sina produktidéer. Vi skapade Catinos nya grafiska profil som uttrycker en teknisk nutida känsla kombinerat med industriella och geometriska attribut. Utöver det tog vi fram en plattform genom vilken all kommunikation filtreras, så att budskapet alltid linjerar med de grundläggande värdena.

No items found.

Fler case

Cellaviva
Cellaviva
/
Illustrationer
NextCell Pharma
NextCell Pharma
/
Webdesign-UX
/
Grafisk identitet
/
Finansiella rapporter
G&W Fondkommission
G&W Fondkommission
/
Webdesign-UX

mono [må´no]: Av grekiskans moʹnos med betydelsen ’enda’ eller ’enkel’.
Framgångsrik och tydlig grafisk kommunikation talar med en och samma röst i alla kanaler och kontaktpunkter. Detta är avgörande för att ett varumärke och budskap ska uppfattas som enhetligt, tydligt och genomtänkt.
Kontakta oss så berättar vi mer!