LIDDS

Grafisk identitet
/
Finansiella rapporter
/
Webdesign-UX
/

LIDDS, som är ett svenskt läkemedelsföretag, kom till oss för att de ville uppdatera sin grafiska identitet med ett mer personligt och vänligt uttryck. För att åstadkomma detta tog vi fram en helt ny färgpalett med varma och empatiska färger. Dessa kombineras med ett typsnitt som har ett skulpturalt utseende vilket ger LIDDS identitet ett modernt och vänligt uttryck. Vi gjorde också ett designkoncept till deras nya hemsida och designade deras årsrapport utifrån den nya identiteten.

No items found.

Fler case

Catino
Catino
/
Grafisk identitet
/
Webdesign-UX
Rocky Point Brewery
Rocky Point Brewery
/
Grafisk identitet
Irradia
Irradia
/
3D-visualiseringar
/
Broschyrer & kataloger
/
Webdesign-UX

mono [må´no]: Av grekiskans moʹnos med betydelsen ’enda’ eller ’enkel’.
Framgångsrik och tydlig grafisk kommunikation talar med en och samma röst i alla kanaler och kontaktpunkter. Detta är avgörande för att ett varumärke och budskap ska uppfattas som enhetligt, tydligt och genomtänkt.
Kontakta oss så berättar vi mer!